fridalindgren

fotboll igen

Publicerad 2010-01-12 22:45:41 i AlltMöjligt,

Har inte skrivit om det här, men det är så att jag ska börja med fotboll igen! Ah, eller ska se hur det är imorgon. Ska berätta min lilla historia inom fotbollvärlden XD;
Gick i mossens bk ganska länge. Det var där jag lärde mig spela fotboll och jag kände lixom ALLA i laget. Sen slutade jag för att börja i Jitex. Det var ett stort misstag. Jitex tog det skitseriöst och jag pallade inte trycket XD men sen kom dom 2a i gothia cup också så det är ju kul för dom (y)
Iallafall. Gick tillbaka till mossen, men sen slutade alla och det var inget riktigt lag. Vi kunde spela en match med 9 pers och inga avbytare. INTE KUL! Laget las ner och jag och Sara började i Azalea. Där var det helt okej faktiskt, men vi kom inte riktigt in i laget. Kände ingen osv. Vi fick lov att börj i mossen juniorer om vi ville och dom var ganska mycket äldre än oss. Gick där ett tag, men sen pallade vi inte det heller. Så var jag utan fotboll ett tag. Typ i somras/höstas (tror jag) började vi i Balltorp och det var riktigt bra, förutom att vi kanske bara var 4 st på träningarna. Sen blev det inget mer med det och nu har Balltorp startat upp igen och nu på ALLVAR! Så imorgon ska jag på träning i kylan och så får vi se hur många som kommer. Det kommer bli skitkul. Behöver träningen och det är så jävla kul med fotboll!
Kanske riktigt tråkigt för er att läsa, men det är skoj för mig att skriva och det är huvudsaken (y)



FridaLindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela