fridalindgren

första träningen

Publicerad 2010-01-14 21:26:48 i Nyheter,


Innan träningen

Igår var det som sagt första träningen. Vi var ganska många. Typ tio som tränade och sen några som kollade på. Visste inte vilken mössa jag skulle ha, sen hittade jag det här pannbandet som förmodligen är mammas gamla. Tyckte det var clever att ta det (Y)
Det gick bra, bara att jag verkligen kände av min dåliga kondis, men det var SÅ skönt att träna igen.
När jag kom hem var jag jättehungrig och jättetrött. Åt, tog ett bad, gjorde iordning mig och la mig isängen och kollade lite på American Pie. Somnade kanske kvart över 10. Riktigt härligt. Av någon konstig anledning var jag jättetrött när jag vaknade i morse. Fast jag hade sovit i ca 8,5 timmar. PERFEKT!

Idag i skolan har vi börjat med vårt "egen-idé-arbete" i EOS eller va det heter (sylektion iallafall) Jag ska göra som en "tavla" som man hänger på väggen med massa fickor på som man kan lägga grejer i. På fickorna ska det stå; tidningar, bok, pennor, blandat och godis. Tror det blir ganska kul, men förmodligen lite svårt. En utmaning helt enkelt!

Igår på sylektionerna började vi sy våra "test-kjolar" prövade den och den såg väl helt okej ut bara att den var skitstor i midjan :S Lite konstigt eftersom jag mätte och anpassade mönstret efter mina mått. "Det hände något"

När jag kom hem idag så somnde jag direkt. Somnade väl kl 3 och vaknade typ halv 6. Riktigt skönt. Och är faktiskt ganska trött nu (Y)

Ska inte störa er internet-nördar mer.
JUST DET! Läste en artikel på aftonbladet typ om att folk har haft självmordstankar efter att dom sett avatar. Anledningen är att dom blir deprimerade för att de vill komma till världen Pandora, men att den inte finns.
Fattar ändå vad dom människorna menar. Inte för att jag har självmordstankar för det, men man ville lixom komma in i den världen. Dom var så lyckliga och det var så fint!
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article6419627.ab

Lill pluttisälskling är sjuk och mår jättedåligt :( Ska åka och pyssla om honom imorgon efter träningen tror jag <333

Skriver inte så mycket mer idag tror jag. Slutar kl 11 imorgon och har sedan träning kl 18. Så det blir softdag hemma imorgon efter skolan. Ska kanske vara nyttig och göra havregrynsgröt till lunch!?



FridaLindgren

Kommentarer

Postat av: Ingvar 75år

Publicerad 2010-01-14 22:04:31

du var allt en väldigt sötflicka<33333grr

Postat av: Gretta 80

Publicerad 2010-01-14 22:22:37

ingvar du får inte stöta på små tjejer kom till mig din hinssst

Postat av: jesper

Publicerad 2010-01-14 23:29:47

haha 20 spänn på att det var anna som skrev det där!^

Men det fattar väl jag jag vill också till Pandora!

Postat av: Bögjävel

Publicerad 2010-01-14 23:32:57

Tyvärr :/ det är försent!

Postat av: Gretta 80

Publicerad 2010-01-15 13:03:05

Jesper hitt med 20spänn för det är inte anna :d!

Postat av: Jesper

Publicerad 2010-01-15 19:01:38

haha men nej jag bara skojade.. ror du jag har 20 spänn lr?!

Postat av: Linnea ♥

Publicerad 2010-01-16 13:32:48

Jag har gått vidare på Veckans blogg hos ppiffen.blogg.se

Skulle du vilja rösta på mej?

Klicka dej in på min blogg för att få reda på hur du gör.

Kram =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela