fridalindgren

Dålig update

Publicerad 2010-01-03 16:16:12 i AlltMöjligt,

Har varit SÅ dålig p´på att skriva. Ha jättemånga nyårsbilder som jag ska lägga upp också, men det gör jag ikväll. Är jätte trött nu. Funderar på om jag typ börjar bli sjuk eller något för jag är alltid trött, sover hela tiden (jag skulle kunna blunda och somna om 5 minuter)

Inatt sov jag hos pappa för första gången på väldigt länge och Simons sov där för första gången i sitt liv XD haha!
Det gick bra och igår kväll kollade vi på; Åter till COld Mountain eller va den nu heter, och så kommer den på tv idag (Y) haha!

Mina nyårslöften har gått sådär bra. Godis och chips har jag ätit, jag har inte tränat något MEN jag har inte rökt ett ända bloss sen nyårsnatten. Är dock sugen, men bara jag inte tänker på det så blir det nog bra. Mariskuschna sa att om man håller sig från cigg i 3 mån, 3 veckor och 3 dagar så är man fri från beroendet och det tyckte jag lät ganska smart!

Ikväll kommer ett helt inlägg om nyårsafton och det var riktigt lyckat tyckte jag. Fick till och med träffa Jesper också :D<3

FridaLindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela