fridalindgren

BLÄ

Publicerad 2010-01-18 21:34:45 i AlltMöjligt,

Nu har jag lyckats ladda ner och installera photoshop, MEN nu gäller det bara tt jag lär mig! Jag fattar ingenting. Försökte lägga in en bild och sen förminska bildjäveln. Klart som fan jag inte vet hur man gör det. Hellre typ göra en header i paint då XD HAHA!

Någon som typ vet nån bra hemsida man kan lär sig grunderna i photoshop?

Prutt på det här! Är less på min header jag har nu.

Ska kolla bloggar på bloglovin istället (Y)



Ursäkta hur bilderna sitter, men jag kan lova att det är mycket snyggare i min "nytt inlägg" grej. JAJA! skitsamma

MOHAHAHA! I'm EVIL! Hitta ingen pinsam bild på Anna faktiskt, så det blev en fyllebild :O! Ska leta som fan!!!

Äter glass!

Kommentarer

Postat av: Jesper

Publicerad 2010-01-18 22:52:02

Ladda ner Picasa 3 och Gimp 2! dom e gratis och jättebra och lätta :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela