fridalindgren

BAJS

Publicerad 2010-01-24 23:03:46 i Dagens,

Fy fan va jag har kämpat med det nya Linux :O! Letade som en galning efter hur man ändrade till svenska. Sen var det inte svårare än att man kunde välja det när man satte på datorn! Kan inte heller lyssna på musik. För har inget musikprogram att spela mp3 filer i typ o sen om man laddar ner ett sånt måste man ladda ner något annat för att det ska funka. Asså riktigt komplicerat, men det är kul att pröva nya saker.

Var på kalas hos min lilla kusin som fyllde 4 år idag. Småmysigt. Vi spelade buzz och ville bara slå dom små skitungarna som skrek hål i mina öron <3

Ska sitta här och exprimentera lite till, sen ska jag och älsklingen lägga oss i sängen och kolla på flickan som lekte med elden. Det blev aldrig så igår, så vi får göra det idag istället.

Skriver om lite mer intressanta saker imorgon.

PS. Nu är det äntligen bekräftat: Min bror har en flickvän som heter Emelie. Har iofs träffat henne, men nu har dom bekräftat det! Är glad för hans skulle. Inte hennes kanske XD HAHA! Nää, skämt osido.

Älskar min pluttiskorv! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela