fridalindgren

Avatar idag

Publicerad 2010-01-05 15:13:41 i Dagens,



Tänkte berätta lite om gårdagen; Jag och Simon åkte till stan för att hämta biobiljetterna till Avatar idag. Efter det åkte vi hem och åt. Sen gick vi till Manna för jag skulle köpa ccigg till Sara (jag köper inte längre till mig vjälv (Y)). Sara och Henrik skulle möta oss, men det sluta med att vi hann ända fram tilll Saras dörr innan dom hade gått typ xD
Vi basta och hade det trevligt. Vid 12 tiden gick jag och älsklingen hem. Kollade på tv, myste och sov.

Det var det som hände igår.

Idag vaknade jag av att mamma ringde och typ sa; " Jag är hemma snart och då ska diskmaskinen vara utplockad och du skaha diskat !!!" Bra start på dagen -.-
Nu ligger jag här i sängen och kollar lite på Smallville. Simon är i duschen och jag ska väl också göra iornding mig snart. Ska bara ligga en liten stund till i sängen och slappa (a)

Bion börjar kl 21 och innan det tänkte jag och älskling ta en promenad till Maxi och köpa lite bio-godis. Det känns bättre om man har gått innan man tjockar siig med massa chiips!

Inga andra planer för dagen. Jo, måste träffa Sara innan så att jag kan få mina pengar :)

VILL LANA MED THERESE OCH JESPER SNART IGEN!!!


FridaLindgren

Kommentarer

Postat av: Jesper

Publicerad 2010-01-05 16:10:11

Duktig frida! det kommer typ bara vara anna som har cigg när skolan börjar, stackars henne! ;)

Sv: Asså jag e lite mesig så jag blev så fruktansvärt arg och besviken på människorna i filmen, så därför börja ja nästan gråta typ, och så blev det lite sorgligt också, men jag tror du kommer klara dig! :)

Postat av: therese

Publicerad 2010-01-05 19:40:48

haha håller med Jesper, bara anna som kommer ha cigg, men varken jag elr Jesper ska ha iaf!

Och lilla Frida, Lilla Kendra, vi vill lana med dig med!

Så vad sägs som gå stort nu till sommaren, med DH?! :D <3

Postat av: jesper

Publicerad 2010-01-06 15:27:08

Sv igen: Haha men ärkänn den va känsloladdad?! jag önskar nästan att det finns en sån planet nånstans, så jag kan få va med om samma sak och bo med utomjordingarna! ;D och jag vill också lana nu när datan funkar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela