fridalindgren

VA FAN!

Publicerad 2010-02-22 23:24:05 i AlltMöjligt,

Seriöst :O! Förra samhällsprovet jag hade pluggde jag inget inför, jag kunde inte koncentrera mig för det var en man som blivit påkörd av ett tåg typ en timma innan. Efter provet säger jag till alla som frågar hur det gick: "INTE BRA! shit kommer få IG." Så får jag g-. Okej inte stolt, men i alla fall g lixx. Så tänker jag att till nästa prov får jag väl plugga lite mer. Så jag läser alla sidor kanske 2-3 gånger och känner mig ganska säker. jag svarar på alla frågor och tror att jag skrapar ihop några poäng från varje fråga XD Efter provet när alla frågar hur det gick säger jag:" Det gick bra faktiskt. Kommer få g iaf. GARANTERAT! XD"
DÅ ÄR DET KLART SOM BALLE-FAN ATT JAG FÅR IG XD!!! Hur fan gick det här till?:S
Nu vet vi, att hur mkt jag än pluggr inför ett samhällprov så kommer jag aldrig att få över g.. kanske inte över ig heller XD!
Egentligen är det inte så farligt, men det värsta är att jag måste göra omprov=sitta och läsa igenom dom fucking sidorna iaf 10 gånger till, vara nervös och gå igenom "provkänslan" (ni vet hur den känns) EN GÅNG TILL XD!
Jag pallar inte det asså!

Just shoot me!

Nu blire one tree hill hela natten!

Kommentarer

Postat av: jesper

Publicerad 2010-02-24 12:46:30

haha mm för ALLA vill ju alltid veta vad du får på dina prov... ;)

Postat av: Marina

Publicerad 2010-03-01 19:07:34

hej allt bra med dig:)?

ha det bäst!

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela