fridalindgren

Prutt!

Publicerad 2010-02-05 23:06:19 i AlltMöjligt,

Jag måste nog sitta vid Sveriges segaste, sämsta, fuckade dator! Blir så jävla arg för den bara hakar upp sig. Filmade min cp-katt när han dampade sig, men så fort jag kopplade in kameran i datorn så stannade allting. Blir så trött. Vill bara slå till den här fula äckliga datorn som låter som fan! (min stora bulldator) Hatar den!



Utbrott åsido..

Nu ska jag kolla bloglovin och sen lägga mig och läsa eller kolla på tv. Snacka om en rolig fredag full med äventyr. Nä, men det gör mig faktiskt ingenting. Älskar lugna fredagar ensam hemma. Förresten blir det mer liv imorgon så det gör absolut ingenting.

HÖHÖ, mamma ringde nyss. Ah, lite ostadig på rösten! Men sånt är bara skoj. En som har haft skoj ikväll iallafall <3

Prutt!

Just det ja, skulle ju visa gmala bilder och sånt, men det får bli nån annan dag fatkiskt. Orkar inte gå o sätta på mammas dator (som också är cp btw) och sen lägga över dom på min. Så tyvärr. Sen är det ju ingen som kommer uppskatta dom här bilderna, för det är ingen som läser min blogg. HÖHÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela