fridalindgren

Fullt upp i helgen!

Publicerad 2010-02-03 23:15:29 i AlltMöjligt,

Den här helgen kommer bli riktigt skoj. På fredag (fast detta är mindre skoj) ska jag städa pappas kontor så jag får lite cash. Sen följer jag förmodligen hem till honom och träffar min lillasyster.

På lördag morgon har jag träning (mindre kul också) får se ifall jag går på den överhuvudtaget. Typ kl 4-5 ska vi komma hem till Jesper och sjunga singstar, äta något, dricka något och sen lite senare blire fest där. Kommer bli riktigt kul! Känner det på mig.

På söndag är det min och älsklingens 1 årsdag och vi har ju som sagt köpt ringar. Och Simons mamma pratade med hennes jobbarkompis idag om inskrift i ringarna och hon skriver namn och datum för bara 100 kr! Så det ska vi göra. Sen ska vi äta på restaurang nånstans i göteborg. Blir förmodligen en som heter Bamboo(?) Får se hur det blir. Om vi ens hittar dit. Annars tar vi det på nåt annat ställe :) Det kommer bli mysigt i vilket fall!

Det var iallafall mina planer för helgen.
Och mina planer för resten av kvällen är.

  • Kolla lite fler bloggar
  • tvätta ansiktet (just det. det ansiktsvattnet jag köpte från neutrugena (stavfel?) var faktiskt bra. det känns bra iallafall)
  • Sätta på mig mjukiskläder
  • Krypa ner i sängen och läsa
  • SOVA!

Skriver imorgon!

Sov sött fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela