fridalindgren

Förlåt förlåt

Publicerad 2010-02-01 19:42:00 i Dagens,

HAHA! Har värsta ångesten för att jag inte skrivit på en hel vecka typ :O! Ska sammanfatta det kort som har hänt.
Kommer inte ihg något speciellt från förra veckans skoldagar. men i fredags kom älsklingen hem till mig och vi gick upp till min bror och spelade lite tv-spel med han och hans flickvän.
I Lördags hände massa skoj. Jag och Simon åkte hem till honom och sen bestämde vi med Sara och Henrik att vi skulle träffa dom. Så vi åkte till en annan Simon (kallar han Simon 2). Där var jag, Sara, älsklingen, Simon 2, Henrik och Simon 2s kusin Sofie.
Vi hade lite skojskoj och så ringer typ Jesper och så visar det sig att han är på en fest SKITNÄRA där vi var :O! Så jag och Simon gick dit och pratade med Jesper och några andra :D riktigt kul att det var så nära (Y) Vi sov hos Simon 2 sen.
Igår vaknde vi ganska tidigt och så åkte vi till kunsmässan och kollade lite. Sara köpte ett par skor, Simon la undan ett par skor (jättefina (A)) och så kollade jag och Simon på ringar.
Vi har nämligen vår 1 årsdag på söndag som kommer nu och då hade vi tänkt köpa ringar till varandra. Inte direkt förlovning men kanske för-förlovinng? Kalla det vad du vill.

Men idag iallafall så träffade jag älsklingen efter skolan och så köpte vi en ring till mig. Typ silver med varannan sten vit och varannan svart. Jättefin. <3 Sen till honom blev det en silver med typ räfflor i ? Ska ta kort på dom på söndag så då får ni se. Simons mamma känner en sån guldsmed också så vi ska fråga om hon kan göra som inskript, eller va det heter, för typ ganska billigt.
Köpte också nya benskydd (fotboll) Behövde verkligen det! Kostade 150 kr så det var ändå ganska billigt för ett par skydd (A) Han som jobbade där började ta fram några för 400 kr ;O! Så jag sa direkt: Det har jag inte råd med, men  han fortsatte prata om dom o jag ba : men jag har inte så mycket pengar nu!

Igår hade vi inomhusträning vid Ekenskolan typ. Vi var 8 st tror jag och SHIT va jobbigt det var. Vi sprang sådär snabbt på samma ställe så vaderna bara bränner XD, sen gjorde vi "infall" eller nedfall eller va det nu heter o shit va jobbigt på låren och direkt efter det stod vi 90 grader mot väggen o sit ups o armhävningar o jag vet inte vad. Så idag har jag verkligen träningsverk ÖVERALLT! men känner mig stolt!

Jaja, ska kolla lite på bloglovin nu, men skriver kanske något snabbt inlägg ikväll. Ska läsa sen också (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela