fridalindgren

Nya grejer i skolan

Publicerad 2010-04-13 18:22:33 i Mode-design,

Har blivit lite dålig på att blogga nu för tiden, men ska försöka bli bättre. Speciellt på att lägga upp bilder på saker vi håller på med i skolan. Nästa vecka blir vi klara med "kjol-projektet" och jag är klar med min första kjol och nästan klar med min andra. Vi har också börjat med huvudbonad och väska.
Sen har vi gjort "tags and box" och vem fick MVG? ;););) Nä, men nu kommer bilder.
(Ska tjata på Therese också att göra en ny header :O Är extremt dålig på sådant, så får låta någon annan ta över den uppgiften ;) typ Therese)


Box som tagsen ska vara i. Och nu undrar väl de flesta "va fan är tags" haha. Nä, men det är typ lappar med våra namn som vi hänger på våra färdiga kläder :)


Ursäkta att jag inte vridit bilden, men min dator fuckar! Första kjolen. Blev sådär nöjd med den. Banden där uppe gjorde lixom pricket över i (TÖÖÖÖNT!!! hör man anna i bakgrundet xD höhö) Kolla inte på Jespers tumme. Den är ful.


Andra kjolen. Den är inte färdig ännu. Ser mer ut som en gardin än en kjol, men det blir nog säkert bra ;)


Mönster till min hatt!! VILL SY NU!

Ska äta. SKriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela