fridalindgren

Svenskalektion

Publicerad 2009-09-21 14:10:28 i AlltMöjligt,

Nu tänkte jag börja blogga på blogg.se istället. Jag hade en på metrobloggen innan, men jag ville byta :)

Har börjar på drottning Blanka gymnasiet på linjen mode-design. Men jag ska byta till frisör-linjen så fort det blir en plats över. Just nu sitter jag här med nöt 1: Linnéa, nöt 2: Johanna, nöt 3: Anna, nöt 4: Szanto (kolla hennes blogg Thereseszanto) nöt 5: Jesper och nöt 6: Mathilda och vi har svenska i caféet.

Imorgon ska vi i modeklassen till Röhsska-muséet (ursäkta stavfel) och kolla på Coco Chanel utställning typ :) Så vi blir lediga på torsdag (Y)

Ska till älsklingen ikväll och sova där till imorgon. Skriver kanske då.

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela