fridalindgren

Min lediga dag

Publicerad 2009-09-24 21:59:41 i AlltMöjligt,

Idag har vi varit lediga. Vaknade tio över 1 och det var SÅ skönt att få sova ut. Har inte gjort så mycket egentligen. Städat, kollat på tv, varit på kören...
Nu sitter jag och kollar på Click och lyssnar på Papa Roach. Ska snart skörda (på Farmville) XD
Fick nyss reda på att jag inte kommer kunna kolla nåt mer på true blood förräns om ETT ÅR! Säsong 3 kommer inte ut förräns då. Så är inte alltför glad nu. Jag är helt seriöst besatt av den serien!



Imorgon är det skola som vanligt, men bara två lektioner så slutar vid 11. DÅ ska jag antingen hem eller direkt till Simon och senare på kvällen ska vi hem till Pe och lana cs ;)

FAAAN! Kommer inte kunna vänta ett helt fucking år :O!

Frida

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-10-01 12:36:43

TRU BLOOD ÄR BÄST!!!!<333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela