fridalindgren

Tjatja!

Publicerad 2009-10-29 17:53:48 i AlltMöjligt,

Hellue,

va tvungen att gå upp vid 11 idag. Inte precis den tiden jag brukar gåå upp när jag är ledig, men anledningen var att jag skulle till pappas jobb och städa hans kontor ;)
Tog ungerfär 3 timmar och var ganska jobbigt. Men det blev rent och jag tjänade 200 kr på det. ar dock inte fått pengarna än, men det kommer (Y)

Jag är en riktig nörd! Jag har till och med gjort en packningslista till lanet imorgon. Här kommer den:
  • Dator (såklart)
  • Skärm (såklart)
  • Tangentbord (såklart)
  • Mus (såklart)
  • Musmatta
  • Hörlurar
  • Strömkablar
  • förgreningsdosa
  • nätverkskablar
  • pengar
  • kudde
  • mobil
  • mobilladdare
  • bärbar hårddisk (alltid bra o ha)
  • kamera
  • kamerasladd
  • biljettgrej
  • kläder
  • mat (PANPIZZOR!)
  • dricka
  • godis
  • p-piller
Jaa, det var väl det! Jag är en riktig nörd va?

På tal om ingenting så skulle jag vilja ha lite hjälp med min design på bloggen. Om det är någon som vill hjälpa mig så adda min msn : [email protected]

Skriver imorgon natt :D Det kommer bli såå kul!



Bilden har iofs inget att göra med texten, men men. Jag och Johanna på 9ans fest.

Frida Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela