fridalindgren

Summergate

Publicerad 2009-10-03 22:05:26 i AlltMöjligt,

Nu sitter jag och Therese här vid datorerna den andra kvällen på lanet :D<3
Jesper åkte hem tidigare idag vilket var lite tråkigt, men kan förstå honom för han satt typ bredvid såna han inte kände =/ I alla fall. Jag har tagit lite bilder och ska lägga upp dom på måndag (glömde sladden hemma -.-)
Vi har hft det SÅ kuuul! Shit asså. Det här ska jag lätt göra igen. Jag har blivit CS-nörd också :O! Det är så kul!

Jaja, nu ska jag fortsätta att spela snart tror jag. Eller nu kl 22 så kommer det vara aktiviteter på scenen, så det blir kul att kolla lite på det också.

Zamzamzumzumzamzamzumzumzamzamzumzum!(8)

Vi har inte sovit NÅGOT sen natten mellan torsdag och fredag och inatt ska jag inte sova nåt helle (A)
Kommer vara död på måndag i skolan, men det är lätt värt det!

Tack Therese för att du tipsa om detta <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela