fridalindgren

Summergate 09

Publicerad 2009-10-27 17:20:54 i AlltMöjligt,

Kom på att jag måste lägga upp bilder från Summergate :O Det va för typ en månad sen. Inte bra inte bra. Sen tog det typ några år att lägga upp bilderna så det blir inte så många. Kolla bilddagboken istället: frdlndgrn

Therese o jag
Therese och jag. Ignorera den äckliga finnen jag har i pannan xd

Jesper
Jesper. Han gick hem på lördagen =/ Tyckte inte det va så roligt att sitta ensam.. Men det va kul när du väl var där med oss :D <3

Dusan
Dusan! en irriterande kille xD "Haru lök i arslet eller?!" :O haha!

Therese
Therese-nörden!

Jesper spelar
Jesper-nörden!

Alla nördar
Jaa! Här är ALLA nördar!

Nu har det i alla fall gått en månad sen Summergate och nu till helgen är det dags för GEEK-MEET!
Det blir jag, Therese, Jesper och älsklingen <3 Och nu sitter vi alla bredvid varandra så det inte är någon som har tråkigt :)(Y) bilder kommer. Ska försöka lägga upp bilder från geek-meet när jag väl är där :) Glömde bara sladden till kameran förra gången.

Jaja, nu är det Tisdag och vi vaknade för ca 3 timmar sen och det är redan mörkt. Det känns jättebra -.- Är hemma hos älsklingen just nu och imorgon ska vi träffa Anton i stan och ta en fika. Det var SÅ länge sen vi träffades nu :/ han har skaffat ny tjej och allt :)<3 Efter det så ska jag och Simon fara hem till mamma.
På torsdag ska jag städa pappas kontor och få lite pengar för det ^^. Behöver verkligen det!
På fredag så ska vi till GEEK-MEET! Det kommer bli SÅ kul! Får låna en dator av min bror igen så det kommer bli så bra.


Älsklingen och jag
Här kommer en bild på mig och älsklingen. Det var lite dåligt med såna bilder. Den här tog vi på alla hjärtans dag <3 Så det var ett tag sen. Brunt håt och allt.

Jaja, nu har jag inget mer att skriva om. Ha det så bra!

Frida Lindgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela