fridalindgren

My day

Publicerad 2009-10-11 23:53:59 i AlltMöjligt,

Sry om jag inte skrivit på länge. Klockan är ganska mycket nu, så jag lägger inte in bilder från summergate ikväll, men imorgon kanske ;)

I fredags hade jag o älkslingen myskväll hos honom. Vi gjorde väl inget speciellt. Åt ostbågar och spelade lite cs (Y)
I lördags var det lite segt på dagen hemma hos Simon, men senare kom Sara hem till honom och Odd skjutsa oss till Kullavik där vi träffade Henrik och Fredrik. Hyrde film, köpte chips, stack hem till Henrik och satte oss i soffan. Innan filmen ringde Antoon <3 (det var dock inte mig han skulle ringa till egentligen, men men :() SÅ länge sen jag pratade med honom nu. Men så kan det bli ibland. Filmen var bra och på kvällen stack jag, Sara o Simon till centralen där Saras mamma hämtade oss.
Idag har Simon jobbat så jag har städat, kollat på the city, städat, kollat på the city... ja! bara det typ. kl 8 stack jag ut och träffade Sara. Vi stack hem till mig och satt vid datorn, kollade tv, spelade kort, åt glass och sen kom hennes mamma och hämtade henne.
nu sitter jag här och är trött. Funderar på att antingen läsa en bok, eller plugga till tyskaprovet jag har på antingen tisdag eller onsdag. Det andra alternativet låter smartare, men det första låter roligare. Är jag smart eller är jag rolig? Haha, nu har jag bestämt mig ;) Läsa får det bli!


Hemma hos Henrik etfer filmen.

Sara har färgat håret och det passa SÅ fint på henne! Mycket bättre än den blondie hon ville bli i början av sommaren. Jag brukar faktiskt inte ha mittbena, men tänkte pröva på det igår och folk verkar gilla det, så kanske ska satsa på en ny bena i framtiden.

Jaja, nu är jag trött så ska gå och lägga mig och läsa. Lägger upp bilder från summergate imorgon. Ha det bäst och godnatt (om det är någon varelse som läser det här ens :D)

Frida Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela