fridalindgren

Jeansfickan och Nåldynan

Publicerad 2009-10-27 17:42:24 i Mode-design,

Eftersom jag har gjort en kategori som heter "Saker jag har sytt" så tänkte jag att jag skulle visa bilder på det jag har gjort i skolan nu xD Babykollektionen har jag redan lagt upp bilder på, men vi har också gjort en jeansficka och nåldyna :)

Jeansfickan
Den blev inte riktigt så som jag ville att den skulle bli, menmen. Det var roligt i alla fall (Y)


Nåldynan
Blev verkligen inte nöjd med den här xD haha! Det ska föreställa en nåldyna då va :) Han heter torkel och är ganska praktisk (väldigt mjuk och go när man trycker i nålar i honom xD) men han är bara SÅ ful! och missbildad :)

Det är det vi har gjort i skolan hitills, men det kommer mer jag lovar :)'

Frida Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela