fridalindgren

Babykollektionen

Publicerad 2009-10-27 16:51:49 i Mode-design,

Förlåt om jag inte har skrivit på 1000 år, men har inte tid... typ..

Nu äntligen är jag färdig med babykollektionen i skolan :) Blev faktiskt riktigt nöjd. Brukar inte bli nöjd öve saker jag gör, men nu blev jag faktiskt det :) Här kommer lite bilder på grejerna!


KLänningen
Klänningen. Man var tvungen att köpa pärlor och sånt själv.. Tyckte jag var lite konstigt, men men. Det var värt
pengarna i alla fall.


Byxorna
De små byxorna. Egentligen hade jag inte tillräckligt långa byxor att göra resår där nere, men tyckte att det såg gulligare ut, så det löste sig i alla fall. Min bebis kommer ju vara dvärg ju :D<3 Det här är baksidan på byxorna. Det är jenastyg och på fickorna är det en ljusgul söm, som man typ inte ser xD


Klänning, byxor och pannband
Såhär kommer det typ se ut på bebisen. Gjorde ett pannband istället för en mössa. :) Så det va det som vi har hållt på med i några veckor nu :)

Trodde verkligen att jag inte skulle bli färdig. Tyckte att vi hade ganska lite tid på oss, men jag och många andra blev precis färdiga nu innan lovet. Nu är det bara knappar och knapphål kvar, mmen det gör vi alla gemensamt veckan efter lovet :D

Så nu har jag inte så mycket att skriva om. Älsklingen ville att jag skulle lägga upp en bild på honom på min blogg, så snart kommer det en bild :)<3 Haha!

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2011-02-27 19:31:25

Suuper söt! asså.

Men är inte pärlorna/knapparna på pannabandet osv farliga för bebisarna? om de lossnar..?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela