fridalindgren

Tisdag

Publicerad 2009-11-03 18:25:35 i AlltMöjligt,

När jag kom hem i söndags från lanet sov jag verkligen hela dagen. Vaknade 18.30 och kl 20 somnade jag om och sov hela natten. Så igår var jag väldigt trött i skolan, men om man är trött blir man skrattig!
På lunchen åt vi på Marios pizzeria och vi hade lite matkrig ^^. Nä, men var bara allmänt glad igår, fast när jag kom hem somnade jag nästan direkt.

Idag hade vi ingen samhäll på morgonen så vi hade håltimma i 3 timmar (de som inte har språk hade håltimma i typ 5 timmar) Jag, Jesper och Mathila åkte till stan och köpte ciggis. Senstack Mathilda hem och jag och Jesper fortsatte tillbaka till skolan. Skulle ha tyska. Fick skitdåligt på provet -.- Jaja, VG- blev det i alla fall, men förtjänade det inte!

Nu är jag hemma och jag ska nog ta bort mina filmer från youtube, för jag har fått så mycket skit för de filmerna! Bara kolla kommentarerna! Men eftersom alla tar åt sig och tycker jag gör helt fel, så kanske det är så.. Att jag gör helt fel? :S
Vad vet jag? Så de filmerna åker nog bort :/
Ikväll kommer Ugly Betty, Desperate Housewifes och Andra Avenyn så det blir av att kolla på det!

Kanske skriver imorgon. Får se ifall något speciellt händer då.

Den 27 november ska skolan ha fest i Berg 211. Det kommer bli riktigt kul. Och på lördag är det degkrök hos Jesper. Bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela