fridalindgren

Skolan

Publicerad 2009-11-18 10:03:11 i AlltMöjligt,

Sitter i skolan nu och har trök :) Anna står här bredvid mig och väntar på en dator, men det är ingen som fattar vad det är hon vill!
Igår var jag hos älsklingen och jag red med simons mamma för första gången på väldigt länge. Det var riktigt kul och jag märker hur mycket jag saknat det. Vi skulle också kolla på Paranormal Activity, men jag hade laddat ner HELT fel och det var bara reklam typ.

Skriver ikväll!

FridaLindgren


Frida och Anka!

Kommentarer

Postat av: Maskusch

Publicerad 2009-11-18 11:01:55

Fin Anka och Frida. MMm... fint.. Quack!

Postat av: Marrieeeee

Publicerad 2009-11-18 11:23:11

Jävla tröghuvud fattade inte att jag behövde en dator. hahahahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela