fridalindgren

Kan inte sluta.

Publicerad 2009-11-05 14:37:36 i AlltMöjligt,

Haha, sitter fortfarande här i skolan och jag kan verkligen inte sluta skriva, men nu har jag lite bilder också att lägga upp. Bland annat på min baby-kollektion. Helt klar uppe på en plansh.


Är inte helt nöjd med planshen och så, men kläderna är jag meganöjd med! :)




Mathildas babykläder




Anka, jag och Jesper är så vackra.

Men nu måste jag kila. har brottom till gympan. Skriver KANSKE KANSKE ikväll!

Kommentera biatches!

Frida Lindgren

Kommentarer

Postat av: Mariskushnah

Publicerad 2009-11-06 00:11:08

Haha, ja dina babykläder lookkkkkss nice alltså! Vi med för den delen!

Postat av: Maskusch

Publicerad 2009-11-10 22:50:15

HAHA therese ser ut som ett emoo! x) och dina bebiskläder e fiinaa! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela