fridalindgren

05,30 söndag

Publicerad 2009-11-01 05:39:55 i AlltMöjligt,

Nu sitter jag och Jesper här och inte gör så mycket. Vi har gjort en film och så har vi medverkat i en film (Y)

http://www.youtube.com/watch?v=Lgss5XtFiiI

Den är seriöst BÄST! Har inte tagit så mycket bilder faktiskt. Det har mest blivit videoklipp . Hela dagen har typ gått åt till att fixa filmen och så. Therese förtjänst! <3

Sitter här och väntar på att de ska ropa upp vilka som vann någon filmtävling som jag, Therese och Jesper hjälpte till med. Jesper filmade och Therese blotta sin rygg och jag sträckte fram min hand. Svårt att förstå kanske, men det är inte meningen heller! :)

Inget mer bloggande det här lanet i alla fall. Förhoppningsvis ligger jag och sover i min säng om typ 5-6 timmar<3

Frida Lindgren (och Jesper bredvid mig)

Kommentarer

Postat av: Marica

Publicerad 2009-11-01 06:02:46

Rolig film, kollade faktiskt på hela :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela