fridalindgren

Va ska jag göra?

Publicerad 2009-12-31 01:29:43 i AlltMöjligt,

Egentligen borde jag sova, men jag vill helt enkelt inte det. Det är så tråkigt att sova på natten. Gillar mer att sova på dagen. Men nu är grejen den att mamma ska väcka mig vid 11. Så jag hinner göra massa saker innan jag ska till stan och träffa Therese och Jesper.

Kanske kan gå ut en sväng nu.. Börjar bli lite röksugen. Bara inte mamma vaknar. Få se hur jag gör.
Fick typ som ett kedjesms nyss. Ett gott nytt år sms.. Tyckte det var lite tidigt, men visst (Y)
Usch, mår lite illa. Kanske ska börja göra iordning mig och sen nana.

Gonatt!





Im a monster with red eyes :O Jag skojjar inte!

FridaLindgren

Kommentarer

Postat av: för tidig

Publicerad 2009-12-31 16:21:02

förlåt att man tyckte smset va kul då! ÅÅHH! Asså det hände en sak, jag stör mig!! Va TRÖTT ja blire!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela