fridalindgren

Va fan

Publicerad 2009-12-14 00:13:14 i AlltMöjligt,

Haha jag var så jävla stolt förut för jag hade haft 24 läsare typ och det har jag aldrig haft föruut (A) Sen kollar jag nu och då står det ingen siffra över 13e. INTE EN ENDA SIFFRA. INTE ENS NOLL! Man blir lite irriterad. Tänk om jag bara såg i syne :O Den här bloggen gör mig galen :) haha!

Imorgon börjar jag kl 13.30 så det ska bli skönt att få sova lite. Men nu ska jag göra iordning mig, kolla på tv och läsa lite. Ha det så bra allihopa (oj va många ni är XD) sov så sött.

FridaLindgren

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2009-12-14 22:52:08

DUKTIGT FRIDA! Otroligt stolt över dig ska du veta! :)

Haha, sen vi började i denna linjen så har både du, jag och Jesper börjat sy på allvar hemma ;)



Jag får säkert ta med mig systemkameran, men frågan är om jag vågar! ;O

PUSS!

Postat av: Therese

Publicerad 2009-12-14 22:52:41

Hihih, jag menade din KLÄNNING!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela