fridalindgren

tisdag*

Publicerad 2009-12-01 22:26:14 i AlltMöjligt,

Hej på er "alla" XD

Idag var det ju ingen samhäll som sagt. Och jag sov från kl 8 till 12 och det var det skönaste jag varit med om. Drömde massa konstiga/roliga drömmar också. Har ni tänk på att det sköna med att sova är inte att SOVA. Det sköna är när man vaknar och sen somnar om. Eller om man är jättetrött på natten och bara somnar in. Det är egentlgien DET som är det sköna. När man väl sover känner man typ ingenting (A) SÅ intressant *not*
Sen en till rolig grej är att om man drömmer en dröm som känns som att den pågår hela natten, så har du egentligen bara drömt det ungefär 3 sekunder innan du vaknar :O Jag förklarar väldigt dåligt (fråga Anna och Therese XD) men hoppas att ni fattar i alla fall.
Fick reda på idag att jag fick 23/26 på matteprovet :D MVG! Tova fick bara ett halvt fel... FAN! Men ändå ;) Jag är ganska smart... tro det eller ej! Var tungen att gå till frisören idag och betala. Det sved att lämna över den 100-lappen, men vad ska man göra?
Kom hem, pluggade och kollade på Andra Avenyn. Riktigt bra! jag är en sån tv-nörd, men det har varit värre... Det var ett tag jag kollade på: Andra Avenyn, Desperate Housewifes, Ugly Betty, Sex and the city, One tree hill, gossip girl mm. :O det är ju sjukt att följa så många program. Nu är det bara de 3 första ;)
Har inte gjort så mycket mer idag än det. Är faktiskt trött nu fastän jag fick sån sovmorgon.
Börjar vänja mig vid mitt hår nu. Gillar fatkiskt färgen lite (A)

Imorgon ska jag rida med simons mamma så det blir kulkul. Sen ska jag hem till älsklingen och vi ska mysa lite med ljus och sånt. Det har han lovat (A) SÅ det blir nog inget skrivande imorgon.



FridaLindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela