fridalindgren

Till Johanna ikväll

Publicerad 2009-12-04 15:36:39 i AlltMöjligt,

Hellue
Kollade nyss på Jennifer's Body och den var faktiskt bra (Y) Kl 5 ska jag träffa Sara i Mölndal och vi ska köpa något till Johanna, sen ska vi till Hede och sen ska vi åka in till Göteborg, köpa cigg och sen till Johanna. Det kommer bli riktigt trevligt ikväll och efter ska jag och Sara åka hem till mig :)
Så ska göra iordning mig snart!

Tar bilder och lägger upp dom imorgon. Jag, Simon och hans kompisar ska lana imorgon så det blir datorn hela natten... eller får se ;)

Och på söndag ska jag hem till pappa och julbaka. Så jag har hela helgen planerad.
See U tomorrow!

FridaLindgren

Kommentarer

Postat av: Maskuschchchchc

Publicerad 2009-12-05 10:27:47

ååh lan neej stackars dig! :/ ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela