fridalindgren

sovdags

Publicerad 2009-12-17 23:01:56 i AlltMöjligt,

SÅJA! Nu hade jag tänkt att gå och lägga mig. Har läst alla inlägg på bloglovin så nu äär jag redo att sova. Fick ju låna den andra boken i serien: House Of Night, av Mathilda. Så nu lääser jag 2an. Har läst jättemycket ! Stolt.

Fick låna Therese skor idag som jag ska ha på Nyår! WOHOO! Så ska sy klart klänningen och sen tar jag kort på min nyårs-outfit och lägger upp här på bloggen. 2 veckor kvar! Det sorgliga är att jag längtar mer till nyår än till julafton typ. Eller det är på ett helt annat sätt. Julafton=mysigt. Nyår=roligt!

Nu hade jag inte tänkt att skriva mer. Är bara lite deppig att jag har haft så få läsare idag :/

OM DU INTE REDAN GÖR DET; FÖLJ MIN BLOGG PÅ BLOGLOVIN!!! och kommentera lite ;)


FridaLindgren

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-17 23:13:23

hahahah

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-18 11:32:39

kul frida.. när jag får 9 läsare blir jag fan glad, och hur många har du fått? 13 typ? sluta whina!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela