fridalindgren

söndag

Publicerad 2009-12-20 23:50:13 i Dagens,

Tja!

Ställde klockan på typ halv 11 för att vi skulle komma iväg till stan tidigt, men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, men vi hann! Åkte till stan, köpte present och julklapp till min syster, åkte till pappa och firade min syster (Linn) sen kom Simons pappa och hämtade oss. Så nu sitter jag här och vi ska snart upp och kolla på en film som verkar bra, Vacancy.

Hos pappa var jag, Simon, pappa, Annette, Linn, Robin, farbror, farbrors fru, kusin Alexander, kusin Ludvig, farmor och farfar. Vi åt någon kyckling-gryta som var riktigt god och kladdkaka till efterrätt.

Det blir inte så mycket skrivet nu såhär på helgen/lovet. Vet inte varför, men det kan bero på att jag är med älsklngen då och då vill man göra annat än att skriva inlägg, men jag ska bli bättre på det. LOVAR! Idag hade jag bara 9 läsare! BAJS!

Tog bilder hos pappa också men dom har jag inte nu, så lägger upp dom när jag kommer hem till mami. Så ni får se lite bilder på min söta lillasyster som inte är så liten längre.. 6 ÅR! Grattiiis sötis <3

Imorgon ska jag till kungsmässan hade jag tänkt mig. Hittar inte Simons julklapp någonstans :O! Blir så irriterad för det är alltid så: om man inte vill ha något, så känns det som att man ser det överallt. Sen när man väl vill ha just den grejen, då är det klart att man inte hittar det! SKIT!
Om jag inte hittar det ska jag köpa årets julklapp vilket är en spikmatta. Men det vet han redan så det kan jag skriva här i bloggen. Men det får bli den billiga varianten för jag har som sagt inte så mycket pengar XD.
I alla fall så tänkte jag leta lite på kungsmässan och sen kanske köpa lite andra julklappar där. Kankse tar en fika och sen åker till Simon igen. Så imorgon blir det en lång sov-dag och sen bara slappa när jag kommer tillbaka.

På tisdag eller någon annan dag under nästa vecka ska jag och sara träffas och ha en liten tjejkväll med ansiktsmask, hårinpackning, bastu!!! och girlytalk. va ett tag sen vi umgicks så... Så det ska bli riktigt kul!!

Nu blev jag på ganska gott skrivhumör, men vet bara inte om vad jag ska skriva om. På tal om humör så har jag haft ett pissigt humör idag. Men det braiga är att jag kan skylla på p-pillerna så blir det lite mer oskylidgt i alla fall (A) 

Ska kolla igenom Simons dator och se ifall jag hittar lite roliga bilder :D
'
Viill ni ha Jerry i julklapp?(A)


HAHA! kul man kan ha med en cam :D


NEJ MEN...! så ser jag sådana här snuskbilder på min pojkvän :O hehe usch, nu vet jag att jag inte ska pilla den mp3-seplaren ngt mer !! XD

Skriver en liten snutt imorgon också!

Ha en redigt trevlig natt. Ville också bara säga att den här helgen har bara varit en slapphelg!
Någon som har festat något???!

FridaLindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela