fridalindgren

Snart fredagsmys

Publicerad 2009-12-04 00:15:04 i AlltMöjligt,

Skrev inte igår för jag var som sagt hos Simon och vill inte sitta vid datorn så mycket där :)
'Jag var med Simons mamma och red. Det gick jättebra. Fick Fönn i form och allt. Tog verkligen åt mig från det Helen (Simons mamma) sa förra gången jag var med. Hade inga vantar så mina fingrar blev svullna och gjorde ont, men nu ska ni inte behöva läsa om såna här saker.

Älsklingen var jättegullig igår. Han hade köpt godis (sparar det till helgen istället för Simons mamma köpte godis till oss också) sen hade han köpt en gullig Haribokalender :O! AW<3 Man får inte bara godis i den utan leksaker också !! (Y)

Idag hade vi dubbel sylektion och jag är nästan klar med min lappkudde. Jag är i alla fall färdig med själva "lapp-sidan". SEn stannade vi kvar efter på studietiden och jag gjorde färdigt några övningar som jag låg efter med.

Vill säga grattis till Anna och Mathilda som fick VG på Samhällprovet (och till alla andra som fick sämre eller bättre) ÄR SÅ STOLT! Jag har dock inte gjort provet vilket gör mig lite orolig. Måste hinna göra det innan vi slutar skolan för detta året. Medan alla andra nötter inte har något prov kvar så har jag Samhälll och Tyska :O! Jag hatar tyska och ajg ska sluta. Fattar ingenting och man har ca 2 prov per termin! Är inte det stört?

Var på kören idag också. Det var väl trevligt, men körledaren var väl inte på sitt bästa humör och det smittade av sig så... Nej, såna ska vi inte vara nu!

Mamma var på julfest idag med jobbet så jag fick en ensamkväll hemma. Gjorde i och för sig inget speciellt; Satt vid datorn och kollade på tv XD Mamma och hennes jobbarkompis Barbro kom hem nyss och jävlar vilket fnitter det var på dom! Satte oss och åt lite mackor och drack o'boy. Riktigt kul att höra på deras tjöt :D

Nu är klockan faktiskt mycket! Så tänkte gå och lägga mig nu (A)
Just det ja: Kollade på Mammas pojkar förut och jag gillar verkligen hon Jane. Hon ska vinna annars får både jag och mamma anfall :D

Tänkte att ni kunde få en liten bild också. Det är alltid skoj ! HAHA!



Nörd-FridaLindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela