fridalindgren

Skoj ikväll

Publicerad 2009-12-31 13:09:42 i AlltMöjligt,

Usch, igår somnade jag kl  4. Kunde verkligen inte sova. Sen väckte mamma mig kl 11 såå just nu är jag übertrött xD. Och inatt ska jag vara uppe länge också ;) men då blir det nog lättare att somna om ni fattar (Y)
Kommer bli riktigt kul och jag kommer ha min klänning på mig också (A)


Kl 3 ska jag möta Therese i stan. Hon har miitt vin och jag tänkte köpa strumpbyxor också. Får hoppas att hon gör mig sällskap. HEHE! <3


Nu måste jag duscha, klä på mig och packa. Inget smink och inget fix i håret förrän ikväll.

Skriver imorgon! Kommer ta massa bilder så det är bara att kolla bloggen imorgon också så får ni se hur jag hade det.

Simon ska vara där kl 6 och jag ska typ äta med Simons familj och sen går jag dit. Dom skulle ha en grabbstund innan och jag tar ju längre tid på att göra iordning mig så det blir nog bra.

Prutt!

FridaLindgren

Kommentarer

Postat av: Marina

Publicerad 2009-12-31 13:27:03

sv: ikväll ska jag först äta middag med familjen vid 8, sedan vid 11 ska jag träffa alla vänner vid torget på stan, sedan blir det fest :D, så är fett taggad inför ikväll!!.

vad ska du göra:D?

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela