fridalindgren

OJ

Publicerad 2009-12-30 21:15:13 i Dagens,

Haha idag har det bara varit inne 3 st på min blogg. Kan bero på att jag inte varit så aktiv igår och idag.

Nu har jag äntligen sytt klart min klänning. Blev inte som jag hade tänkt mig.. Nu är det lite mer ballongklänning, men var tvungen för annars hade den sett förjävlig ut.

Idag har jag, älskling och Jesper varit i stan. Jesper skulle kolla på lite nyårskläder och köpte snygga byxor och en snygg skjorta. (Y) Har faktiskt inte gjort så mycket mer idag.

Igår var jag med i Simons mammas stall. Red Fönn en liten stund och sen fick jag pröva på att rida Mori som Helen nu börjat rida in. Vilken annorlunda känsla det var att rida Mori. Helen har typ skadat muskeln eller något så hon får inte rida så länge det gör ont :(

Fan va tråkig jag känner mig nu. Orkar inte skriva mer. Skriver nog mer inatt xD
Nu ska jag göra fransk manikyr (Y).

Byebye

FridaLindgren

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2009-12-30 23:34:03

Bra, du lovade ju mathilda (tror jag!?) att ni skulle ha fransk manikyr när ni kommer tillbaka till skolan! Och du får fanemej lägga ut klänningen så att jag får se den! VI SYNS IMORGON MIN SÖTA NÖT! <33333333333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela