fridalindgren

Nyårsklänning snart klar!

Publicerad 2009-12-14 21:01:06 i Mode-design,

Nu har jag hållt på att sy min nyårsklänning från typ halv 5 till nu. Jobbigt, jobbigt. Det hemska är att jag inte ens blev så nöjd XD DEN BLEV FÖR KORT! Det går att fixa på nåt sätt, men det ser typ ut som något man kan köpa på GINA XD haha! Jaja, annars blev jag rätt så nöjd...  Här kommer lite bilder:









Blev nöjd med överdelen,  men inte själva "kjolen". Den blev för tajt och kort. Ville mer att den skulle vara större och lite lite längre. Ska nog göra om underdelen XD men det orkar jag inte nu :O Det gör jag isåfall typ några dagar innan nyår.

FridaLindgren

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-12-15 11:43:08

ÅÅÅ fin den blev :S jag börjar få lite panik nu när alla redan är klara med sina nyårsklänningar :S vad ska göras på nyår då? :)

Postat av: Becca

Publicerad 2009-12-15 17:30:51

Riktigt snygg e den ! du e skit duktig ! <3

Postat av: en Mashk

Publicerad 2009-12-15 18:31:08

ja du är JÄTTEduktig frida!! Ung, Talangfull, Framåt! :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela