fridalindgren

Ny design på bloggen

Publicerad 2009-12-13 20:44:23 i Dagens,

Jag fick ett ryck just nu. Vill bara göra om hela min blogg, men är osäker på att det blir lika snyggt som lilla Therese gjorde (det var hon som fixade min blogg) Jag är så jävla dålig på Photoshop. Vet inte ens hur man gör en header. Men det är väl sådant man ska lära sig antar jag. Men det kanske är dumt att sätta sig med det nu. Ska kolla på en film på 4an som bööjar kl 21.

Fredag: Lucia i skolan. Rektorn sjöng jättefint! Det trodde man aldrig. Åkte till pappas jobb och städade hans kontor. Fick 200 kr som jag ska köpa julklappar för nästa helg. Jag gick hem och SOV. Vaknade kl 18 och så åkte jag hem till Simon. Vi kollade på Idol och det var BRA att Erik vann. Vinnarlåten är ju skitbra.
Lördag: Åkte med Simons mamma till stallet och red :) Det var agillity (stavfel?) tävling där och då såg jag en gammal ridkompis :O! Världen är liten som fan. Jag gömde mig för orkade verkligen inte hälsa på den människan.
Vi åkte hem till mamma och där träffade jag Christer för första gången :) Mammas danskompis. Han var trevlig faktiskt (Y) Mötte Sara och Henrik vid pizzerian på jungfruplatsen, men den var stängd så vi gick till Roccula. Sara och Henrik åt, sen gick vi enda till Mölndals bro därifrån. När vi kom hem kollade jag och älsklingen på Saw 6 och den var riktigt bra!!!
Idag: Vaknade, gjorde i ordning oss. Simon åkte hem och jag och mamma åkte till Kviberg. Hade aldrig varit där innan och det kändes verkligen som att man inte hörde hemma där. Det är synd att det blir så. Att man har delat upp samhället så. Jaja. Hittade i alla fall fina tyger som jag blev nöjd med. Vill inte börja sy än för jag är så rädd att det blir misslyckat XD HAHA! Men jag ska verkligen vara jättenogrann. Eftersom det är siden så fransar det sig väldigt lätt så måste sick-sacka att kanter. Fan, man skulle haft en overlock-maskin ;)
Jag somnade och sov i kanske 2 timmar. Var riktigt trött. Kollade på 16 and pregnant, och nu sitter jag här.

Imorgon är det förmodligen ingen datakunskap så vet inte riktigt när jag börjar. Halv 2 tror jag. Ska skicka mejl till jonas och se ifall man behöver komma på lektionen eller inte. Det skulle bara vara SÅ skönt att ha sovmorgon imorgon.

Nu ska jag kolla lite bloggar och kolla närmre på mitt tyg, sen ska jag kolla på film och sen ringa älsklingen.
Idag har det varit en bra söndag. Brukar ha sån ångest på söndagar. Vet inte varför med söndagar är bara riktigt deprimerande. Men idag har den varit bra.

FridaLindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela