fridalindgren

måndag

Publicerad 2009-12-14 21:15:04 i Dagens,

Tänkte att jag skulle skriva lite om dagen idag också. Inte för att det hänt något speciellt, men kan vara trevligt i alla fall. Vaknade kvar över 11 ! Såg att det hade snöat under natten (eller tidigt på morgonen) Tyckte det va ganska mysigt (A) Jag och några andra i klassen trodde att vi började halv 2 men tydligen inte, så fick frånvaro på datalektionen, men vad gör det? Hade svenska och matte och sen slutade vi!
När jag kom hem så började jag sy. Ja, det är väl det jag har gjort idag. Sa ju att det inte hänt något speciellt. Hoppas det blir annorlunda imorgon :D



Nu hade jag tänkt att lägga mig ner i sängen, äta glass och bara ta det lugnt. Sen ska jag ringa älsklingen och sen ska jag sova!!!
FAN! kommer inte kunna sluta tänka på klänningen XD Det är därför man vill sy allt samtidigt. SÅ irriterande!
Pussokram ses på stan!

FridaLindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela