fridalindgren

måndag

Publicerad 2009-12-21 22:01:42 i Dagens,

Tja!

Idag har jag ÄNTLIGEN köpt klart alla julklappar. Nu gäller det bara att slå in alla och sen fixa till dom ;) Ska också gå och köpa en blomma till Simons föräldrar, men det fixar jag imorgon eller på onsdag.

Idag har det snöat JÄTTEMYCKET! Tog bilder förut, så jag lägger upp dom imorgon när jag kommer hem. Tycker att det är så mysigt med snö. Visst, det är kallt och man får snön i ögonen, näsan och munnen, men ändå så är det så mysigt och man vill bara ha mer och mer.

Har varit en ganska stressad och irriterad dag idag. Har varit väldigt sur och det har tyvärr gått ut över min älskling :( Förlåt <3 Men nu är allt löst i alla fall.
När vi kom hem satte vi oss vid tvn och sen blev jag riktigt trött så jag gick upp och somna. Som vanlig då. Sov igår också mitt på dagen typ. Vet inte vad det är med mig.. kanske bara är en riktigt trött människa. Åt mat och nu sitter jag här. Gulaschsoppa och pannkakoor (A)

Åh, jag har sån lust att sätta på mig en stoooor overall, och kasta mig ut i snön. Vill vara liten igen med andra ord.

Imorgon ska jag hem ensam och göra klart julgodis och slå in julklappar. Ha en riktig mysdag imorgon helt enkelt. Och då har jag itd att lägga upp bilder och skriva ett lite längre inlägg.


Här är en bild som Simon tog på mig för et ttag sen som jag bara inte lagt upp

Nu ska vi spela Buzz med simons föräldrar :D <3

FridaLindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela