fridalindgren

Köpt tyger

Publicerad 2009-12-13 15:01:25 i AlltMöjligt,

Tja
Idag åkte jag och mamma till Kvibergs marknad och köpte tyg som jag ska ha till min nyårsklänning. Kändes lite ovant att gå där på den marknaden, men han som hjälpte oss med tygerna va skitduktig och trevlig. Och han hade verkligen alla olika sortes tyger. Köpte 2 m svart silkestyg och en halv meter vinrött silkestyg. Och det kostade bara 150 kr tillsammans :O Rekommenderar det verkligen!
Vet inte om jag ska börja sy idag eller nån annan dag. Idag kommer verkligen bli en slappdag, men det är bara skönt. Kollar på en film nu. Vet inte va den heter, men den är bra i alla fall.
Jag skriver ikväll igen om vad som har hänt i helgen och så kanske jag börjar sy lite och då kommer bilder därifrån :)

FridaLindgren

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2009-12-13 15:19:59

Duktiga, duktiga Frida! :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela