fridalindgren

Just vaknat

Publicerad 2009-12-28 13:29:55 i BöckerMusikFilm,

Igår somnade jag kl halv 5! :O Det är ju sjukt. Jag fastnade framför en svensk film som var mitt i natten. Den var rolig!
Egentligen skulle jag göra pappa och Annettes julklappar nu (har köpt två muggar och sån porslinsfärg och skriva deras namn på) men man skulle tydligen låta det torka i MINST 24 timmar och sen i ugnen i 35 minuter. Trodde bara att det var ugnen som gällde... Och jag ska vara hos f och f om 3 timmar så lycka till. Dom får sina julklappar i efterskott istället.

Tänkte åka förbi biblioteket innan och låna tredje boken ur serien House Of Night.
Har läst Marked och Betrayed och de är de ända på svenska just nu. De andra 4 böckerna som kommit ut är på engelska. Sammanlagt kommer det typ bli 15 böcker :O! Men det dröjer nog ett tag ;)
SÅ om man gillar vampyrer, spänning och kärlek så gillar man House Of Night böckerna.
Nästan bättre en Twilight-serien!!



Så nu ska jag äta nutellamackor, duscha, fixa mig och sen åka. Så jag hinner låna boken :O!

FridaLindgren



Kommentarer

Postat av: sonies

Publicerad 2009-12-28 14:14:57

va fin blogg!

Postat av: BARBIEGRIS <----

Publicerad 2009-12-28 14:18:10

haha nej nej... inte min förebild, men millandags-rean är bara FÖÖÖR mycket... folk är som galna, då är det bättre att handla i lugn och ro för någon hundralapp dyrare... wtf liksom x/

Postat av: Jesper

Publicerad 2009-12-28 15:27:43

Haha tack för tipset ;) ska komma ihåg det.. Men vadå ska du till onsala`? Det har du inte sagt! föresten räknas inte forsbäck och oskarsberg till onsala, det är bara töntar som bor där! ;)<3

Postat av: naiana

Publicerad 2009-12-28 19:42:58

svar på ditt meddelande:

Öh! Jo! de e skillnad! för dessie har INTE opererat sig ÄN. så de e fortfarande skillnad. sorry, gumman

Postat av: Therese

Publicerad 2009-12-28 21:37:06

Jag ska på fest hos en kompis! :)

Och ditt vin är snart fixat, ringer dig sen i veckan så att du får det! :)

PUSSOCHKRAM

Postat av: Jesper

Publicerad 2009-12-28 22:33:43

men fråga tom om han kan skriva upp mig och kanske malin och emelie med, så kanske jag kommer då? det fixar du!

Postat av: Marina

Publicerad 2009-12-31 10:15:17

hejsan sötnos!, allt bra med dig:)?

hoppas du får en riktig skön kväll idag!

Gott nytt år på dig!!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela