fridalindgren

Julafton imorgon

Publicerad 2009-12-23 20:24:23 i Dagens,

Tja tja

Idag vaknade jag typ kl 12 och så åkte jag in med Sara till stan för att byta julklappar och för att hjälpa henne hitta julklapp till Anna, hennes mormor och hennes bror. Vi hade jättemysigt och jag fick en BH och 2 trosor :O! Hon skämmer bort mig!


Skitsnyygga! Simon kommer också bli glad ;)

Sen fick jag reda på idag också att Simon har köpt något som jag har velat ha jättelänge! Och enligt Sara så kommer jag att bli jätteglad. Och jag är en sån människa som alltid blir så himla nyfiken! Attans. Men får vänta till imorgon.

Gud va jag längtar till imorgon. Det kommer bli SÅ mysigt.Har till och med redan bestämt vad jag ska ha på mig. Ska till och med göra fransk manikyr nu hade jag tänkt (A) Kommer ta massa bilder imorgon så dom får ni se dagen efter :)

Det har inte hänt så mycket mer idag faktiskt. Kom hem ganska nyss och så har vi ätit, jag, mamma och bror. Sen gjorde jag lite julgodis; Smält mjölkchoklad och sen lägger man i det och lakritsskruvar i såna iskuber typ. Så nu ligger som i frysen och ska stelna. SÅ gott! Pröva det gott folk.

Är riktigt glad faktiskt. Har haft 23 läsare idag. Det kan i och för sig bero på att jag har gjort reklam för den på bilddagboken och facebook. Men ändå!

Här får ni lite bilder från när vi firade min syster:


Har precis öppnat Simons present


Öppnat Robins present. (min bror)




Kusiin Alexander

Ville bara lägga ut en bild på den vackra snön vi har i Göteborg nu :) Detta är i och för sig Onsala, men skit samma!!!


Nu ska jag inte skriva något mer. Skriver lite senare inatt.

FridaLindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela