fridalindgren

Ibland är man bara för trött för att skriva

Publicerad 2009-12-08 22:47:13 i AlltMöjligt,

Anledningen att jag inte har skrivit ordentligt på ett tag är för att jag varit så otroligt trött på kvällarna. Är trött nu också egentligen, men försöker att ignorera det.

Jag ska lä
gga upp bilder från i fredags, men dock inte nu!

Idag har det varit en vanlig rolig skoldag (Y) Har haft tyskaprov och jag tror att det gick bajs, men det får jag väl reda på snart. Fick också reda på att jag fick 10/10 på babykollektionen, men själva mönstret och hur nogrann och hur jag hade sytt fick jag 16/23 och det har gjort min dag mindre rolig. Fick också reda på att jag och Erika fick 6/10 på Prada-arbetet, vilket också gjorde så att min dag blev mindre rolig. BAJS! ERIKA: Vi som kämpade som fan med det jävla arbetet xD Man blir ju förbannad.

Imorgon ska vi i modeklassen till Borås och kolla på teater, museum och va vet jag. Det kommer väl bli kul, men kommer vara lite nervös på morgonen. Vi ska alltså ta oss själva dit! Det blir nog bra. Skulle inte förvåna mig ifall vi nötterna missade tåget eller något.




Nötter!

Nu hade jag inte tänkt skriva nåt mer:
  • Borsta tänderna och tvätta ansiktet
  • Sätta på mig sovkläderna
  • Stänga av tvn och datorn
  • Läsa "Marked"
  • Sova så sött så!!!
  • GODNATT!
FridaLindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela