fridalindgren

i skolan

Publicerad 2009-12-15 10:33:20 i AlltMöjligt,

Just nu sitter jag, Jesper och Linnis i datasalen och väntar på rast. Vi har hållt på med en grej i samhällskunskapen. Typ en tävling och den som var först till fråga 14 skulle få godis, så vårt lag (jag, Linnis, Jesper, Therese, Mathilda, Johanna och Mikaela (Anna är typ sjuk)) kämpa som fan till fråga 14 sen nu har vi gett upp helt! Vi har redan fått vårt godis för fan!

Idag blir det julbord i skolan! Men klart att jag ska ha tyska vid lunchtid. Prutt! Sen ska vi till Kungsmässan och köpa present till julklapssleken vi ska ha i skolan på fredag.

Skriver när jag kommer hem (om det är någon som bryr sig! :D
)


Krya på dig!

FridaLindgren

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-12-15 20:00:19

jo iof, det går ju rätt snabbt :) nice me fest, asså jag vet inte börjar lungt me några kompisar sen vet vi bara att vi ska någonstans men inte vart än :P

Postat av: Therese

Publicerad 2009-12-19 13:57:02

HAHAHHAHAH!

:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela