fridalindgren

hos älskling

Publicerad 2009-12-16 22:35:17 i Dagens,

Idag blir det inget långt inlägg för jag är hos älsklingen och nu tänkte vi lägga oss i sängen, mysa och kolla film.
Idag har det varit en helvetesdag! Inget har gått bra för mig. Hittade i alla fall en julklapp till mamma. Den där fotkrämen. Och en julklapp till klassen så nu ser listan lite enklare ut:

  • Mamma; EMD julskivan och fotkräm
  • Robin (bror); Kallingar och typ att jag städar hans lägenhet 4 ggr! (han har en snäll syster!)
  • Simon; kan jag inte skriva här med risk att han läser bloggen. MEN JAG HAR EN TANKE ;)
  • Pappa och Annette; inget stort det här året. Brukar alltid köpa dom en varsin julklapp, men jag har inga pengar så tyvärr. mohaha. Tänkte något skojjsigt från Lagerhaus eller så.
  • Linn (syster); hon vill ha en massa saker, peruker, prinsessklänningar, tingeling-skor, klackskor (hehe). Ska ringa pappa i veckan och fråga!
  • Simons föräldrar; Ska försöka hitta något kul som det står "Världens bästa svärföräldrar"på, men det verkar svårt så hade kasnke tänkt mig två muggar och sen att jag köper porslinsfärg och skriver själv. Men då blir det typ att dom fåpr bättre julklappar än vad mina egan föräldrar får. HAHA!
  • Sara; INGEN ANING!! Och kommer inte skirva några tankar här heller för deet finns risk att hon också läser detta.
  • Julklappslek i skolan; Något roligt och påhittigt för 30 kr. HEHE!
  • Julklappslek hos Simon; Något roligt och påhittigt från Lagerhaus (Y)

Jaja, nu kommer älsklingen så tänkte sluta skriva, men imorgon får ni ett långt inlägg ;)

FridaLindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela