fridalindgren

Grattis mamma!

Publicerad 2009-12-19 17:36:45 i Dagens,

Igår blev det inte direkt ett inlägg att skryta om XD. I stan igår hittade jag en julklapp till min bror: 2 par kallingar för 60 kr bara. Dom var rikitigt snygga. Kan ta kort på dom och visa. Köpte också EMD julskiva till mamma som hon ska få idag. Hon fyller nämligen år idag.

Igår pyntade jag och Simon granen så tänkte lägga upp lite bilder nu:












God Jul från oss <3

Idag har älsklingen jobbat och jag har slappat och städat. Tyckte att det skulle vara trevligt att ha rent nu över jul och såå..

Nu har Simon kommit tillbaka och vi kollar på Shrek. Tror den är slut nu. Snart ska vi äta smörgåstårta med min bror och sen kommer Christer och då ska vi fika lite.


Imorgon ska vi till pappa och fira Linn. Och innan det måste jag ha hunnit köpa en present så jag känner mig lite stressad faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela