fridalindgren

GOD JUL!

Publicerad 2009-12-24 01:40:49 i AlltMöjligt,

Kan väl inte direkt säga att det är julafton men om man kollar på klockan så är det faktiskt den 24 december nu. och  då är det julafton.
God Jul på er alla!
Hade 27 läsare idag och det är jag glad över. Och har redan haft 3 läsare på en och en halv timma :). Kanske inget att skryta med men det gör mig glad.

Efter att jag skrev förut bestämde jag mig för att sy klart min nyårsklännig. Nu blev den lite längre och inte så tajt. Har inte tagit bilder, men det beror på att jag ska sy upp den där nere och sen hade jag tänkt sy en rosett typ. Får se hur det blir.
Och det blev inte fransk manikyr. Det blev vanliga röda naglar. Både mamma och jag tyckte att det var mer passande till jul ;)

Nu ligger jag här i sängen och har skitont i mina ben. Det känns som grov växtvärk, men tror bara att det beror på traskandet i stan tidigare idag.
Det har varit en trevlig kväll idag. Min bror sover här inatt och jag har både hunnit sy, göra julgodis, spelat track mania med Robin och kollat på film. En riktigt super duper kväll!

Imorgon har mamma lovat att väcka mig vid 10. Låter kanske galet!!! men jag vill inte sova bort julafton. Och så kan man ligga och gotta sig i sängen ett tag framför någon trevlig jul- barnfilm.

Skriver nog nåt litet inlägg innan jag åker hem till Simon imorgon!

Ha en bra julafton allesammans!<33



FridaLindgren

Kommentarer

Postat av: therese

Publicerad 2009-12-25 13:03:37

Hahhaha! Helvete vad du har bloggat under julafton! Har du inget liv eller, töntfrida? :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela