fridalindgren

GOD JUL ALLESAMMANS!!!

Publicerad 2009-12-24 10:11:34 i "Högtider",

Nu kan man i alla fall säga god jul utan att det är fel ;)

Jag kollade i tv-tidningen nyss (ja, klart vi har en sån :D) och det går ju filmen non-stop hela dagen!! Det är ju bara helt underbart. Då har man något att göra medan man väntar på Kalle Anka, julmat och julklappar.
Blir dock inte så mycket julklappar för min del för jag ska till Sälen en vecka nästa år. Men skit samma!! Julklappar är inte det viktigaste.

Inatt kom jag på vad det är Simon har köpt till mig. Kunde verkligen inte släppa det och nu kom jag på det ! Hihi.

Nu ska jag inte störa mer. Håller på och kollar på den där filmen med pappan som blivit en snögubbe typ. Den är ganska mysig.

GOD JUL!

FridaLindgren

Kommentarer

Postat av: Maskusch

Publicerad 2009-12-24 13:14:22

jag älskar julfilmer! :) och bra att du får så många läsare, stolt jag är! :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela