fridalindgren

Gjort om lite

Publicerad 2009-12-15 00:25:26 i AlltMöjligt,

Nu har jag gjort om lite på bloggen:
Jag har gjort så att det snöar (A) Tycker att det var ganska passande faktiskt.
Sen har jag lagt in en sån där statistik-mätare och det var inte så lätt kan jag säga! Och det ser förjävligt ut, men nu får jag äntligen reda på hur många det sammanlagt är på min blogg. Synd bara att den börjar från 0. Jaja! Och inte för att jag skryter heller om det, för det finns inget att skryta om! HAHA! kulkul.


Men jag har kommit på en grej. Det är så jävla kul att blogga. Oavsett ifall någon läser den eller inte så är det skitkul! Jag skrev jättemycket dagbok förut. Höll på i 2 år tror jag, men nu när jag började i gymnasiet så orkar jag bara inte. Det gör ont i handen och tar jättelång tid. Men börjar få lite ångest. Måste skriva i min lilla bok (A) Den vet ju inte ens om mina nya klassnötter lixx :O (haha annas ord)
Jag har blivit förtrollad av att blogga så...


Fan shit asså. Klockan är halv 1 och jag ska upp om 6 timmar. Va fan håller jag på med! Det störda är att jag var faktiskt trött idag vid tio-tiden och skulle gå och lägga mig, men sen fastnade jag här. Älskar att sova, men inte på natten!

FridaLindgren

Kommentarer

Postat av: Juanna

Publicerad 2009-12-16 22:24:12

Hahaa, Skrev dagbok förut jag med.

Lättare att blogga, roligare för den delen oxå.

Smart att gå och lägga sig då liksom

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela