fridalindgren

filmdags

Publicerad 2009-12-22 01:01:45 i AlltMöjligt,

Nu vet jag svaret på att jag sover på dagarna... Vi börjar kolla på film kl 1 på natten! Det kan vara en anledning ;)
Nu ska vi i alla fall kolla på Reincarnation. Har ingen aning om vilken film det är, men vet att den är läskig. Simon är i badrummet och gör iordning sig för natten, så jag ligger här i sängen och väntar på honom.


På tal om ingenting, jag har fått så mycket finnar nu för tiden... Så har bestämt att imorgon när jag åker hem ska jag inte ha NÅT smink på mig. Inte ens täckstift. Och så ska jag hålla mig utan smink till julafton, men det tror jag att jag kan hålla faktiskt ;)

Gud va sköt det ska bli med en hel slappdag för mig själv imorgon. Ska verkligen ligga och sappa igenom kanalerna hela kvällen (kommer troligtvis hem till mamma lite senare) Och på onsdag ska jag slå in paket och pyssla med lite andra saker :) Det kommer bli SÅ mysigt på julafton.

Nu hade jag inte tänkt tråka ut er mer! Hade lite mer läsare idag än vanligt ;) YES!

FridaLindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela