fridalindgren

Dan före dan före dopparedan.

Publicerad 2009-12-22 21:21:26 i Dagens,

Tjena

vaknade bredvid älsklingen min runt kl 12. Hade en jättemysig morgon och gick inte upp ur sängen förrän typ kvart över 1. Skulle ta bussen kl 2, men den var sen så det slutade med att jag PRECIS missade tåget så jag fick sitta och vänta i en halv timma på nästa tåg. Men det gjorde inte så mycket. Pratade med Sara i telefon.
Istället för att ta spåvagnen hem när jag kom till mölndal, gick jag till blomsteraffären och köpte en blomma till Simons föräldrar. Fick inte så mycket för pengarna och den var ganska dyr, men det är ju trots allt jul.
Och smarta Frida gjorde i ordning blomman lite. Satte julklistermäärken på, la i lite röda små paljett-hjärtan, tryckte i en liten tomtenisse och en röd kula. Så nu är den ganska fin (A)
När jag kom hem slog jag in julklapparna.
  • Mamma; fotkräm och laddade ner westlifes nya skiva
  • Bror; två par kallingar. ASSNYGGA!
  • Älskling; han vet iofs vad han ska få, men ändå...
  • Pappa och Annette; två muggar och porslinsfärg. Får hitta på ngt kul att skriva
  • Lillasyster; typ färgglada flätor man sätter i håret och en skiva-saga.
  • Simons päron; blomman och liet choklad
  • Sara; (ska ge julklappen imorgon och får hoppas att hon inte läser detta innan; compact-puder och såna små hårnålar som alltid försvinner!
Tror inte att jag missade någon nu..
Är verkligen en lättnad att ha köpt alla julklappar <3

Om en kvart ska jag kolla på någon julfilm på 3an med Sarah Jessica Parker. Verkar i alla fall bättre än den jag kollar på jusst nu. Någon skit på 5an.
Men innan filmen ska jag ät lite kyckling och potatissallad mamma har köpt hem. Mums!

Bilderna jag lovade att lägga upp lägger jag antingen upp lite senare inatt eller imorgon. Kommer ändå inte ha så mycket för mig då.
Eller ska göra lite julgodis och träffa Sara i stan och ge henne julklappen.

Matdax!

FridaLindgren

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2009-12-22 22:57:12

Hohoho! Tror du inte att de ser vad du har köpt nu?! :O

Hahha nää Tommy har faktist aldrig varit hemma hos mig i Hålanda, men nu har han varit det, och han gillade det .. Tills Zoltan (korsande händer) kom hem!

hahaha

PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela