fridalindgren

Dålig update!

Publicerad 2009-12-26 00:31:10 i Dagens,

Så kan det ju bli ibland. Men eftersom Therese inte tyckte att jag hade något liv på julafton så har jag i alla fall et tlvi idag!

Dagens händelser:
  • Vaknade kl 2
  • Åkte hem till mamma
  • Mamma hade köpt hem kinamat; Friterad kyckling till mig och någon biffgryts till Simon XD
  • Kollat på Astrid Lindgrens julgrejemojj.
  • Kollat film och kollar film
Så mycket mer har vi inte gjort faktiskt. Men ibland måste man ha vissa slappdagar.

Imorgon ska älsklingen vara med en kompis så då får jag en heldag för mig själv! Då lägger jag in lite bilder från igår och skriver om vad va vi gjorde.

Nu ska jag läsa lite, måste se till att läsa ut den här boken nu så att jag kan börja med min nya!!! DEN ÄR FET SOM FAN! Men Mathilda säger att den är bra, så jag litar på henne ofc!

FridaLindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela