fridalindgren

Bulletproof

Publicerad 2009-12-17 21:03:10 i Dagens,

Igår blev det inte sånt långt inlägg, men tänkte skriva ett lite längre idag. Är lite deprimerad för i tisdags hade jag 29 läsare, igår 18 och idag har jag bara haft 10 XD. Det känns inte så kul, men ska försöka lösa det på något sätt!
Igår åkte jag hem till Simon efter skolan för att jag främst skulle rida med hans mamma, men när jag kom hem dit var jag SÅ trött och jag frös häcken av mig, så kände inte för det helt enkelt. Jag och Simon hade lite mys istället :)


Idag har jag vart i skolan, ovanligt.. Vi hade yoga på gympan idag och det var faktiskt ritkigt.. jobbigt :O Det kan man egentligen inte tro, men det var massa jobbiga ställningar man skulle göra. Men det var kul och jag hoppas att jag har ont i kroppen imorgon. Anna har vart sjuk i typ 2 dagar och idag kom hon äntligen och då sa jag " Åh, va kul att vi alla är här!" då är det klart att Anna åker hem efter två sylektioner. HAHA! Men hon mådde dåligt tror jag :*


Just nu sitter jag här och lyssnar på Mariah Carey's All I Want For Chirstmas Is You. Man får lite julkänsla när man sitter så här. Har kommit på en grej också. När jag är inne på Firefox så kan inte jag vara inne på facebook. Elle rjag kan vara inne, men inte acceptera något och "applikationer" visas inte. SÅ tänke jag att det kanske funkar om jag går in på vanliga Internet Explorer och klart att det funkar! :D Man blir så glad ju.

Mamma och Christer var på Ikea förut och när hon kom hem sa hon att hon hade köpt något till mig (A) Så kommer ohn in med en liten sylåda:



TYGSAX, behövde verkligen en för det är inte kul att klippa i tyg med en vanlig sax!
Måttband, synålar, knappnålar, sprättare och trå: vit och svart.
Lite kul faktiskt!

Imorgon är det julavslutning i skolan och det kommer bli mysigt. <3 Ska ha julklappsutlottning i klassen innan också.

Nu ska jag inte skriva mer faktiskt. Det händer inte så intressanta saker i mitt liv! HAHA. joo.. Till exempel har det varit ruggigt kallt idag här i Göteborg och Kungsbacka. 6 minusgrader tror jag! USCH!


I skolan fick vi se hur det går till när man dammar ur en maskin så tänkte göra det på min egna och där hittade jag faktiskt små dammtussar. Men det finns skruvar man var tvungn att skruva upp för att komma in i maskinen och dom fick jag inte upp förrän jag började blöda på mitt finger! HAHA. Enveten som jag är... hehe.
Lilla syhörnan.

FridaLindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela